Porady

Koszulka firmowa z nadrukiem na targi – jaką wybrać?

Różnego rodzaju targi to dla wielu firm najważniejsze wydarzenie w ciągu całego roku. To właśnie w takich miejscach poszukują kontrahentów, kładą fundamenty pod duże kontrakty, ale też pokazują, że udało im się rozwinąć. Warto, by przedstawiciele przedsiębiorstwa, którzy zostali wysłani w taki rodzaj delegacji, wyróżniali się na tle konkurencyjnych firm. Dobrym pomysłem jest ubranie koszulek z logotypem firmy. Jaki T-shirt wybrać? Fruit of the Loom, Stedman czy Gildan? Koszulki klasyczne czy polo – co lepiej sprawdzi się na targach? Podpowiadamy!

Czym charakteryzuje się dobra koszulka?

Jest oczywiście wykonana z wysokiej jakości materiału, który może różnić się w zależności od oczekiwań. Jedni wybiorą koszulkę, która została wykonana w całości z bawełny, inni wolą sportowe – składające się tylko i wyłącznie z poliestru – a jeszcze inni zdecydują się na koszulki polo, zawierające w sobie materiały naturalne oraz syntetyczne. Równie istotna jest technika znakowania. Najbardziej trwałą metodą jest haft komputerowy, który można wykonywać na różnego rodzaju tkaninach. Wytrzymała jest także sublimacja. Jedynym problemem jest fakt, że można nią ozdobić jedynie poliestrowe koszulki. Bardzo trwały jest również sitodruk, jednak w jego przypadku przy większej liczbie produktów projekt dla każdego musi być dokładnie taki sam.

Trzy różne możliwości

Najczęściej spotkać możemy trzy rodzaje firmowych ubrań. Z reguły wykonywane są na produktach takich firm jak Fruit of the loom, Adler czy Stedman. Koszulki z nadrukiem, czyli klasyczne T-shirty, to zdecydowanie najpopularniejsze rozwiązanie, głównie ze względu na niski koszt wykonania. Ta część garderoby może być praktycznie w pełni zadrukowana. Plecy, rękawy, przód – właściwie nie ma ograniczeń. T-shirty są dość lekkie i przewiewne, dlatego dobrze sprawdzą się w trakcie wystaw na świeżym powietrzu.

Drugą, znacznie bardziej elegancką możliwością są tak zwane polówki. Tu wśród najpopularniejszych marek wymienimy Malfini, Slazenger czy Stedman. Koszulki tego typu łączą w sobie sportowy luz z nutą elegancji. Dzięki temu można ubrać je do jeansów i sneakersów, a także pod marynarkę. Sprawdzą się więc w trakcie targów w zamkniętej przestrzeni oraz różnego rodzaju konferencji. Na tego typu wydarzeniach spotkać można także osoby ubrane całkiem na sportowo. Poliestrowe koszulki Stedman, Gildan czy Tee Jays z firmowym nadrukiem sublimacyjnym prezentować się będą wyjątkowo efektownie.

Koszulka jako gadżet

Aby zdobyć przychylność uczestnika targów, możemy ofiarować mu naszą koszulkę. Możemy być pewni, że w bliższej lub dalszej przyszłości ją ubierze. A my, dzięki naprawdę niewielkim nakładom, uzyskamy w ten sposób reklamę o sporym zasięgu. Również pracownicy firmy ubrani w jednolite koszulki będą prezentować się zdecydowanie bardziej profesjonalnie, dzięki czemu urosną w oczach potencjalnych kontrahentów.